Uorden i tidsstyringen
Ganske uventet kom fredagen snigende ind på mig.
Maven sagde absolut ikke fredag selvom kalenderen gjorde og hvis ikke en af mine kolleger havde sagt god weekend, var jeg med garanti blevet siddende til 15 og mødt ind igen til morgen.
Den bratte opvågning resulterede så i, at jeg glemte halvdelen af fredagens gøremål og alligevel må lægge vejen omkring Lauritzens Plads lige om lidt.
Udover en tur omkring kontoret ser to-do listen således ud:
- Pakke flyttekasser
- Lukke huller i væggene
- Køre kasser til Hals
- Aflevere symaskine til rep.
- Sortere tøj i klædeskab
- Skille senge af
- Aflevere tæpper hos George til vask
- Afmontere opvaskemaskine og forsøge at genindsætte køkkenskab
- Køre havens potter til Hals
- Melde flytning til post og folkeregister
- Kontakte lægehuset
Leje flyttebil og finde en chaufførdone- Vaske møbelbetræk
- Husk at kigge på loftet
- Gøre haven overtagelsesklar
- Pille lamper og persienner ned
- Gøre rent til flyttesyn
– og så har jeg sikkert alligevel glemt en masse.
Nå ja… det er altså ikke weekendens men januars to-do liste. Men med 3 uger til flytning kan jeg ligeså godt sætte igang, for der er jo også en hverdag, et job og en hund der skal passes indimellem… og der er kun mig til det (:
Rigtig god weekend…
4 Comments
Anna Marie
En god huskeseddel – så er man næsten nået halvvejs.
Mette
Den er i hvert fald nødvenlig, hvis ikke jeg skal løbe rundt om mig selv i nytteløse cirkler 🙂
Maj-Britt Vestersøe
Pyha, der er godt nok mange gøremål.
Mette
Det virker lidt uoverskueligt lige nu – men jeg regner helt bestemt med at mit søde barn kommer og hjælper mig 🙂